Turister

Hej! :)

Jag kom tillbaks till London i måndags, i sällskap av bästa mamma kändes det inte riktigt lika svårt att åka som om jag åkt iväg själv. Jag gillar verkligen inte avsked, speciellt inte när man haft det så bra med alla er där hemma. Men som sagt, mamma räddade nog resten av passagerarna på ryanair från en flygresa med snyftande hahah!

När vi var i spanien skickade Rickard sms och skrev att "det är varmare här än i spanien ;)" troligt tänkte jag och skrattade lite åt honom. Sen när vi landade, OJ. Jag skulle väl inte påstå att det är varmare men definitivt i samma liga som spanien. Klockan var då ändå 5, halv 6 när vi kom fram.. Så de va ju verkligen skönt för oss hörrni :D Vi kom hem till Lägenheten strax efter sju och bestämde oss för att gå till Rickards gamla jobb, Puben bredvid oss, och ta nåt svalkande att dricka. Därefter gick vi bort till Westfield, satte oss på the real greek och åt fantastisk plockmat. Sen kilade vi upp till Vue och gick på bio, vilket är en av mina favoritsysslor! Vi såg the internship och jag käkade Ben & Jerry's chunky monkey glass och sakande min pojkvän ngt enormt mkt. Men filmen var bra, och vi skrattade tills den tog slut sen åkte vi hemåt och slängde oss i säng.

Nu i veckan har jag jobbat tis, tors, fre, lör, sön och är ledig ikväll och imorgon. Mamma flyger hemåt igen på torsdag så vi har massa tid att spendera ihop!! :D Under dagarna i veckan har vi verkligen varit på benen och gjort massa saker, kul att få vara "turist" och bara hitta på roliga saker i underbart väder! Vi har promenerat runt och visat henne många sevärdheter, i Tisdags fick vi ett SPÖREGN över oss i en kvart på portobello road men därefter klarnade det upp. Vi har åkt tourbus och suttit på upper deck i solen, vi har åkt båt, gått i Jack the ripper's fotspår under hans stortid som mördare, haft en tjejdag med shopping och vi har lekt runt på the natural history museum samt science museum. Många sevärdheter här i London är gratis vilket är helt sjukt bra, då kan man alltid ta sig ut och göra något så länge man kan ta sig dit.

Jag är glad att vara tillbaka, vilket inte betyder att jag inte saknar och tänker på er hemma, utan bara att jag känner mig lyckligt lottad som får en chans att prova på något nytt, med stöttande människor bakom mig. GUD, så jag växer som person här, när man blir utmanad av nya situationer. Mamma är förundrad över att jag, som jobbar så sent och kommer hem mitt i natten, alltid orkar ta mig upp innan 9. Den här veckan har jag varit extremt pigg på mornarna och varit ute och gått och grejat medan latmaskarna legat inne trots att de inte gjort ngt speciellt natten innan, kredd till mig! :D Ska försöka rycka upp dem återigen så vi kommer iväg nån gång, solen skiner och vi behöver vara ute och samla på oss energi! :) Hoppas ni alla mår bra, skriiiiiiiiiv gärna kommentarer till mig hörrni så jag vet vad som händer med er oxå! Ni saknas mig :) Hörs snart igen!

En dag i parken zoo med mina hjärtisar

Semester i spanien!

Tack härliga andrafamilj för underbara dagar i spanien <3

Dagarna i Sverige

Lever!

Hej på er! :)
sen sist Jag uppdaterade har jag åkt hem till Sverige, tog med mig Rickard som överraskning, myst med familjen, släkten, vänner och bara haft det gött! Var på finaste bröllopet den 6e juli mellan Jonna & Johan där vi fick uppleva mycket kärlek, skratt & god mat! Dansade in natten med min egen kärlek och mina grymma vänner! Vi spenderade söndagen med att greja inför Spanien som vi på
måndagen besökte i 10 dagar. Det har varit SÅ härligt att vara där igen med Fredde, Helena, Mås & Alex, tusen tack gänget! <3

Efter hemkomst till Sverige tog jag & Fredde med oss Elliot & Joy till parken zoo för en heldag :) sen har dagarna rullat i ett med besök hos bl.a farmor, maria, bästiga-pappa, träffat fina Jennifer & Kim samt Kristin, strandat, käkat finmiddag och haft det så överbra! Festade med mina goa brudar & försökt samla på mig så mkt som möjligt av tiden med Fredde då de värsta jag vet är att bl.a kramas Hejdå med just honom, min gosse!

Så, nu är jag tillbaks i London hos Rickard & med mami på besök. Trots den enorma saknaden efter er så trivs jag ändå väldigt bra i en stad med mycket rörelse och socialt liv, nu väntar jag på att ni bokar biljetter och kommer hit, allihopa!! ;D Kram på er, så ska jag snart slänga upp mina semesterbilder, var så säkra!