Lever!

Hej på er! :)
sen sist Jag uppdaterade har jag åkt hem till Sverige, tog med mig Rickard som överraskning, myst med familjen, släkten, vänner och bara haft det gött! Var på finaste bröllopet den 6e juli mellan Jonna & Johan där vi fick uppleva mycket kärlek, skratt & god mat! Dansade in natten med min egen kärlek och mina grymma vänner! Vi spenderade söndagen med att greja inför Spanien som vi på
måndagen besökte i 10 dagar. Det har varit SÅ härligt att vara där igen med Fredde, Helena, Mås & Alex, tusen tack gänget! <3 
 
Efter hemkomst till Sverige tog jag & Fredde med oss Elliot & Joy till parken zoo för en heldag :) sen har dagarna rullat i ett med besök hos bl.a farmor, maria, bästiga-pappa, träffat fina Jennifer & Kim samt Kristin, strandat, käkat finmiddag och haft det så överbra! Festade med mina goa brudar & försökt samla på mig så mkt som möjligt av tiden med Fredde då de värsta jag vet är att bl.a kramas Hejdå med just honom, min gosse! 
 
Så, nu är jag tillbaks i London hos Rickard & med mami på besök. Trots den enorma saknaden efter er så trivs jag ändå väldigt bra i en stad med mycket rörelse och socialt liv, nu väntar jag på att ni bokar biljetter och kommer hit, allihopa!! ;D Kram på er, så ska jag snart slänga upp mina semesterbilder, var så säkra! 
 
 

Kommentarer
Elin säger:

HÄRLIGT! Jag kommer i höst! Tar med mig Sofie också, var så säker :D:D <3<3<3<3<3

2013-07-25 | 21:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback