Sverige!

Torsdag till Tisdag var jag hemma i Sverige och hälsade på och min fantastiska mamma hämtade såklart mig från flygplatsen, kan alltid lita på dig mammi, Tusen tack för att du ställer upp! Världsbäst! 

Hann med att nästan skrämma ihjäl Maria, mysa med henne, Elliot och Joy hela torsdagskvällen och natten, mina BÄSTA älsklingar! <3 Kollade på det regnar köttbullar 2 och fick lite hemmagjord pizza av Fredrik, yuuuummie!

Träffade också min sjukt fina vän Emelie och hennes bebis A som är så söööööt och go så man smälter som smör i solsken! Kristin och mina planer ihop blev lite sådär men vi hann iaf ses vilket är huvudsaken !:D 

Fredag-lördag spenderade jag i Örebro med Elin,Wickan, Emma, Jenny, Johanna och Anel. Hade så himla kul och skrattade så jag fick ont i mage och mina hamsterkinder! Var på campus 48h  vilket var kuuul;D 

Söndagen umgicks jag med farmor en del, sen träffade jag Maria på pumphuset med Joy som vi sen lämnade hemma och gick på en snabb och välbehövd promenad!! Den kvinnan alltså, något alldeles utöver det vanliga! <3 På kvällen blev det grillning hemma hos pappi med mammi och mina älskade mor/och farföräldrar! Gud va ja älskar Er hela bunten! Hihi 

Måndag och sista dagen spenderade jag hos Maria på salongen, och på kvällen åkte jag till Jennifer, Kim och Milio och hade sååå mysigt i flera timmar, ser fram emot mera umgängestid där ;) 

Och ja, tisdag morgon blev det att kliva upp vid 06 och bli skjutsad till Skavsta av pappsen, älskar dem bilresorna då det verkligen bara blir kvalitet i umgänget! Min pappi och min mammi, dem bästa man kan få! 

Tillbaka i London och har jobbat båda kvällar och nästa lediga kväll blir på måndag ! Men de är bra, hålla sig sysselsatt!!! :D 

Ha de fint hörrni, se you soooon! 






































Kommentarer
Emelie och Angelo. säger:

Vi älskar dig till månen och tillbaka. Vi ses snart igen älskade vän <3 underbara bilder på bebis du tagit gumman.. KÄRLEK TILL DIG FRÅN OSS

2014-05-09 | 16:24:40
Kristin säger:

Jag längtar efter dig hjärtat och ser fram emot miljontals dagar, kvällar och nätter som blir exakt som vi vill! Älskar dig <3

2014-05-10 | 21:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback