Helg! :D

Halloo!! :D

I onsdagskväll följde jag och Emma med Malin och George på ett konst-event :) Det bjöds på canapeer och champagne och vi konstaterade att vi inte direkt förstår oss på konst.., sjukt udda Hahha! :) men trevligt var det! Åkte hemåt och käkade pizza med Rickard och kollade på man of steel.. Somnade ganska snabbt jag :D

På torsdagen tog jag och Uran oss iväg till sloane square för att äta glass i solskenet med Malin och Martin, sååå mysigt väder har vi nu! Äntligen påväg till sommar!! :D när mina kära vänner gick mot jobbet promenerade jag hem och kikade på film med Emma på kvällen, mysigt! 

Igår var det shorts och kortklänningsväder och jag var ute klockan halv 9 i parken för att köra en träningsrunda som bestod av olika styrkeövningar i 21 minuter och sen sprang jag och avslutade med snabb på hem :) sååå skönt så nu ska fröken upp varje dag, samma tid och köra MINST en halvtimmes träning! :) Sen kom jg hem, duschade, åt frukost och ryckte upp Rickard så gick vi till the Eagle och spelade Jengamatch hahah sååå kul hade vi! Skrattade så ja nästan grät! Efter det caesarsallad hemma och långpromenad till jobbet ;D men nu är jag påväg ut till parken för att träna :) direkt efter ska jag och Martin åka till St Johns Hill där Rickard jobbar för att gå på en street festival där i solskenet innan vi ska jobba :D Rickard ska nämligen vara Taco-man i ett bås utanför restaurangen hahah ska bli kul! Vi hörs snart! Kramkraaam


Tisdags... 
 
















<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback