:)

Hallooo!

Igår var min första lediga kväll sen jag kom tillbaka från Sverige :) tog en liten sovmorgon, gick och köpte frukost som jag åt tillsammans med Uranbayar, en av tjejerna som bor hos oss en stund :) Kollade på game of thrones samtidigt och sen på med träningskläderna och iväg för ett PT pass med James. Satan så jobbigt men sjukt kul och skönt när man kört hårt :) Tog mig hem och satte mig i solen en sväng och sen duschen för att möta upp Rickard, Cat och Martin då vi bestämt biokväll! :) Kollade på bad neighbours och den var skrattig haha! :) 

Sen hem i regnet, slog på the notebook och har sovit som en prinsessa! :) 
Ni får lite bilder från när vi jobbar, då det är det enda jag har gjort i princip hahah :D 

Kramis!









Somna inte med Rickard och Martin i farten... Då har dem kul på ens bekostnad hahah ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback