Brighton :)

Godmorgon! 

I lördags var vi i clapham och hälsade på Rickard & Uran på bens canteen där dem stod ute och sålde tacos & sangrias :D så söta och de var så mysigt på gatufesten där haha :) Vi käkade lunch och gick sedan hela vägen till jobbet, vilket är en rätt så bra bit.. Skönt att vara ute och röra på sig :D jobbade och de var dött till typ 
11.30...;p åkte hem och sov och på söndagen låg jag ute heeeela dagen i parken och fick sol på mig :) Sen iväg till jobb som var tvärdött igen... Gjorde inte så mkt dock.. Jag & Andreas kollade på pirates of the carribean och 21 jump street tills det kom in gäster haha :D åkte hem och fick ngt storstädsryck och diskade, skrubbade ut kylskåpet, rensade lådor osv tills jag insåg att jag behövde sova eftersom att vi igår.. Åkte till Brighton!

Vaknade, åt frukost och packade väskan sen gick jag och mötte Malin som kom brummande med Bilen och vi for iväg! Hade en helt fantastisk dag!! Så mysig stad och sån skön stämning! :) la oss vid vattnet och solade, gick upp till strandpromenaden och käkade burgare, köpte tidningar och gick ner till stranden igen! :) dock så är det sten-strand men det är iofs rätt skönt när man har bilen så slipper de bli så sandigt...:) mot kvällen när de blev kyligare tog vi oss upp och åt glass innan vi åkte hemåt :) blev avsläppt på jobbet och hade en helt ok kväll :) 

Idag är både jag & Rickard lediga så de blir syskonshäng! Jeeeehoooo! Kramis på Er!







































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback