Ledig!

Hej Alla såhär mitt i natten... :) 

Har precis kommit hem efter att ha ringt Rickard som en dåre för att kunna komma hem från jobbet då fröken tydligen råkat lämna nycklarna hemma när jag gick till jobbet... Efter cirkus 2 h är jag iaf hemma i min egna säng! Tur man har folk som ställer upp när det krisar sig :)

Har jobbat riktigt mycket den här månaden och imorgon är jag (ÄNTLIGEN) ledig ända fram till fredag eftermiddag vilket är sjuuuukt skönt!! Eva landar på torsdag och efter att vi lämnat av bagaget blir det direkt iväg till min underbara Malins 30-årsfirande!! Soooo Excited! :D 

I övrigt mår vi bra, lägenheten drar kallt så i perioder går vi om varandra och är förkylda men förhoppningsvis blir det bättre nu mot vår och sommartid! :) Rickard jobbar SÅÅÅ mycket nu och vi är i en till sån fas som vi var när vi först flyttade hit (och jag tänkte ge upp och åka hem till tryggheten)... Ska bli kul att umgås lite med honom imorgon :D Vi närmar oss ETT år här... Och herregud.. vilket år.. Mer om det när jag har tid, nu - SOVA! 












Följde med och kollade in The Toy Shop en kväll, coool place :)



Lite smått uttråkade en söndagskväll



Jag & Malin fick varsin mössa från Jamie (killen som äger the toy shop) så söta haha, synd att vi inte fick det tidigare så man kunnat använda  den ;D


Slängde ihop en ceasarsallad till middag åt mig & Martin på jobbet :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback