Helgen :D

Vi har haft fantastiskt väder hela helgen, verkar sitta i idag oxå så jag ska strax ta mig ut på en runda i parken :D 

Har umgåtts med mina kollegor i helgen. I fredags möttes jag & Malin upp för att strosa runt och kika på grejer inne i stan, drack lite kaffe och bara hade det mysigt! Sen jobbade vi och det var en okej kväll :)

Lördagen följde jag med Hektor ut på Portobello road market, då han snart ska flytta till Danmark igen så är han iväg och gör dem "måsten" som han har missat :p Efter vi tröttnat tog vi oss ner till Westfield och käkade lunch på greken med Rickard innan vi drog till jobbet och hade en riktigt bra kväll jobbmässigt :)

Och så igår, söndag så var det sommarväder här! Jag var ute på en Powerwalk/joggingtur och sen mötte jag upp Martin & Cally vid parsons Green då vi bestämt att vi äntligen ska käka Sunday-roast! :D det blev lamm och satan så gott det var! Åkte iväg och öppnade Kosmopol som var tomt fram till 11 då det kom en del folk, och sen stängde vi och jag var i säng 01.
15 :D skönt!!

Nu ska jag somsagt uuuuut! Kanske drar en repa till gymmet oxå innan jag ska jobba ikväll igen :D  
Hoppas ni har en fin start på veckan! 

Kramkram! 



















I had My favourite shoes on! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback