Weekend med tjejerna!

Hej igen!

Nu ska jag så gott jag kan försöka vara aktiv här! :) Tycker om att dela med mig till alla er där hemma, känns som att ni är närmre då! Iallafall så kom jag tillbaks hit i onsdagskväll, jobbat tors, fre, lör men mitt i passet på fredagskvällen vänder jag mig om från disken och ser mina fina vänner där för att överraska mig!!! Jag som trodde de låg hemma och softade i lägenheten efter flygresan hihi. Hemma var vi vid 4-snåret och käkade lite nattmat. 

Lördagen spenderade vi ihop på stan Där shopping stod på schemat för brudarna. Käkade lunch på vapiano och sedan lämnade jag dem för att åka till jobbet. Runt 23 kom dem in, snyggast i lokalen och festade till kl 07.00, hahah galet men kul! :) Tog första taxin hem med Elin och Wickan, bokade sängplats åt mig själv och somnade innan resten av gänget dök upp haha! Skööönt. På söndagen var vi väl inte de mest effektiva men ut kom vi! Amanda, Sandra och Wickan åkte till stan för mer shopping, medan jag följde med Jenny & Camilla för att släppa av Elin och Emma på Liverpool street där dem tog bussen mot flygplatsen... Vi stack vidare på sightseeing till Tower Hill och kikade på Tower Bridge och sen givetvis vidare mot Westminster och Big Ben etc. :) Supermysigt att strosa runt, det är så slående vackert och jag fick tårar i ögonen, så lycklig och tacksam , haha. :) vi åkte in till picadilly & Oxford circus, mötte shoppingtjejerna och gick sedan ner till Leicester Square där vi åt middag och myste innan hemfärd till lägenheten.

Nu har dem lämnat mig mina underbara vänner, kl åtta kröp jag ner igen, tårögd men med hjärtat påfyllt av fantastiska minnen med mitt härliga gäng! GUD vad jag älskar er, bara så ni vet!! Idag blir det nog en långpromenad med brushen min, ngt gott att äta och sen får vi se :) kmr slänga in lite Thailands inlägg allt eftersom, vill bara plocka ut höjdpunkterna först, om det nu går för den här fröken... Ta hand om er alla så ses vi snart igen! 




























Fick nyss Skype-samtala lite med världens bästa Pappa oxå, och då tänkte jag på detta och hur mycket jag älskar dig pappa, hur du lever med glädje och ditt tankesätt! <3. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback