Syskon-kvalité!

Jag älskar hur jag och Rickard bara funkar ihop! Vi kan bråka om otroligt jobbiga saker men sen talar vi ut, kramas, drar ett skämt och så skrattar vi tills vi storknar igen. Vet faktiskt inte så överdrivet många syskonpar som har så extremt roligt som vi har tillsammans ändå... Vi hittar alltid saker som båda två vet att den andra snappat upp och så kan vi bara brista ut i asgarv och jag älskar det! Skulle föralltid vilja vakna med att skratta åt något, och somna med lite träningsvärk i både mage och mina hamsterkinder av att ha skrattar mycket... Vilket långt liv det skulle bli! :) Har iaf spenderat dagen ihop med Rickard idag, ätit lååångfrukost och kikat på dessertmästarna, gått ut och gått i ungefär 5 h varav det kanske var effektivt iaf 2,5-3 h och bara haft en skön ledig kväll! Fixade mat, kollade på Morgan & Ola-Conny som även dem sprider glada miner här i Ravenscourt park och så har vi precis kikat på eb Disneyfilm med lägenheten full av värmeljus! Jodå, ikväll somnar jag precis som jag önskade, men skrattet liggandes i kroppen och med känningar i mage och käkar efter en lång, rolig torsdag med brorsan! 

Hoppas ni haft det härligt ni som kmr in och kikar, kram på er!!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback