Work hard, play harder

Hej! :) 
I helgen har jag jobbat som bara den! Fredagen startade jag med ett samtal med farsan, efter det drog jag ut och sprang i parken, vilket var riktigt skönt! :) ska nog försöka bli bättre på att göra det, kliva upp tidigt och kila ut en 20-30 min för att starta dagen! :) 

Iallafall så har jag & Rickard varit med på Nordicana film festivalen och jobbat i helgen med Scandi Kitchen :) Kom hem fredagsnatten runt 20 över 3, gick upp kl 06.30 då vi var tvungna att kila ut till tunnelbanan mot Liverpool street (tar ca 40-45 min från lägenhetsdörren dit) och sen satte vi igång arbetet... Jobbade till 16.00 och tog tunnelbanan med Malin för att åka direkt vidare till Kosmopol för jobbskift där.. Riktigt mkt att göra och när jag kom hem somnade jag medan jag höll på ställa klockan så ni kanske kan gissa er till att jag därmed försov mig... Skulle börjat 10 & vaknade 09.48 haha! Ringde Rickard och sa att jag just vaknat, klev upp, tog på mig jackan och klev ut genom dörren... Var framme exakt 11 så det var lungt ändå.. Mycket mindre stress då oxå än på lördagen men usch, när jag väl satte mig ner kl 18.30 kändes det i kropp & själ att jag var trött! Trots det följde jag och Rickard med tre av scandi - tjejerna och käkade på pizzaeast och hade verkligen en riktigt skön avslutning på söndagen..:) Pappa, Min största förebild i livet fyllde år igår också och eftersom jag inte hann få tag på honom innan jag började jobba så körde vi en FaceTime där vi trötta syskon sjöng för pappsen haha, hoppas det inte lät förskräckligt, kl var typ halv 12 hemma då och när vi lagt på stannade jag kvar i sängen tills ögonen inte orkade mer... Pjuuuh.. Tröttheten håller dock i sig idag oxå tyvärr men jag tänker låta den få ha övertaget idag och släppa på resten.. Livet ska vara roligt och jag vet att jag måste få sova tills det känns okej att ta tag i allt igen, på det sättet mår jag bäst och inget känns viktigare än att vara i fas med mig själv, då är jag nog den bästa verisionen av mig själv :) Solen kikar fram och det är fantastiskt ute, så om jag har tur vill den stanna kvar hela eftermiddagen :) Hoppas ni haft en härlig helg hemma och ta hand om er mina kära! :) <3 
 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback