Måndag :)

Måndagen var lugn och skön.. Åkte förbi mitt gym (ja, det har ÄNTLIGEN skett, tog bara sisådär 10 månader men nuuu jävlar är hon på gång igen;)) och fixade lite grejor, promenerade en liten sväng och sen satte jag mig på bussen till Picadilly där jag letade efter en lampa till mammas julklapp utan resultat.. Tog mig en latte och satte fart på benen upp mot Marble Arch och mötte upp min söta vän Virre!! Såg på Facebook härromdagen att hon skulle hit så då bestämde vi att vi skulle ses! Tog oss ner till Vapiano där vi käkade god mat och pratade i timmar! Så himla mysigt var det! Följde henne till hotellet vid Victoria och satte mig sedan på en buss hemåt! :) 

Rickard var hemma ungefär en kvart efter att jag klivit in genom dörren så vi kikade lite på tv innan vi somnade för kvällen! Idag blir det storstädning, möta upp Malin på stan och sen vänta på att Martin jobbat klart så blir det gymma för kung och fosterland! ;) haha skööööönt ska det bli! Hoppas ni har de fint! 

Kraam








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback