Man vill ju ha lite roliga äventyr att berätta för sina barn..:)

Hahah inatt var jag ute på cykeläventyr efter jobbet! :) det var kul och jag skrattade som jag inte skrattat på riktigt länge :'D Sånadär saker ni vet som man vill tänka tillbaka på och minnas att man gjort! ;D 

För övrigt kändes det skittråkigt att Annika åkte hem, vi har hoppat runt på glädjemolnen tillsammans och ja önskar henne ALLT det bästa i det hon tar sig för! :) vi hann iaf se matchen tillsammans på Kosmopol innan hon åkte iväg.. Synd bara att vi förlorade! Jobbade 11-01 igår vilket märks idag hah! Just nu är jag ute på promenix med Rickard & Martin då vi käkat lunch och druckit kaffe hih. Mys! Resten av kvällen får vi se vad vi tar oss för... På lördag väntar ännu ett nytt äventyr !! Längtar :D 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback