Soliga daaaagar

Godmorgon! :)

Har somsagt fullt upp på kvällarna med att jobba. Dagarna spenderar jag med att vara ute så mkt som möjligt i solen, umgås med dem jag känner, träna, fixa och trixar i lägenheten, äter gott och dricker gott kaffe på vägen till jobbet :D Igår tog jag mig till Marylebone för att mötas hemma hos Eryka och kliva upp på hennes rooftop där vi körde igång en grill och hade årets första BBQ! Det var helt underbart!! Bilder finns längre ner hihi. 

För er som inte sett så har Freddan även fixat till hemsidan lite och de står lite info om våra barer och den fantastiska personalen! ;) hihi Klicka er in på www.kosmopol.net så får ni se var jag håller till på kvällarna! 

Annars önskar jag en riktigt glad påsk, och jag längtar sååååå tills imorgon kväll när jag kryper ner efter jobbet och världens bästa Mamma, Mummu & Ukki ligger och snosar här hos oss!! <3 

























<3 




Kommentarer
Din tjej Emelie. säger:

Bilderna ser helt fantastiska ut, underbart väder ni har <3.

2014-04-16 | 12:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback