Tillbaks

Hej på er! 
 
Nu ska jag försöka vara tillbaka här och hålla er uppdaterade :)
Varit i Sverige i en vecka och bott hemma där jag trivs som fisken i vattnet. Min bästiga Fredde kom och hämtade mig på flygplatsen i lastbilen från jobbet, tack snälla! Sen åkte vi hemåt och så har jag som vanligt flängt överallt och träffat folk, en vecka räcker ju inte det heller tyvärr :( Var oerhört skönt att bara få strosa runt hemma i min lilla lägenhet, ha lite vardagsliv med Fredde och äta frukost, kolla filmer och mysa på kvällarna med middagar och tända ljus <3. Den störst avsikten med att åka hem var att vara med på mammas maskeradfest för att hon fyller 50 i år. Samma helg var det även släktgolf i göteborg men vi lyckades planera ett bra upplägg på det hela så det var skönt. Kikade på Freddes match på fredagskvällen, sen åkte jag med pappa vid 21-tiden då han kom från stockholm och så brummade vi vidare ner till göteborg. När vi kom fram var Rickard där, då vi bokat biljett till göteborg så vi kunde vara med på släktgolfslunchen på lördagen och det vart riktigt bra faktiskt. Vi satte oss i bilen mot Karlskoga och var hemma på ungefär 3 timmar, där Fredde var i full gång med att göra sig iordning inför maskeraden. Jag började fixa min makeup i bilen och när vi väl anlände till festen blev det en ren fullträff hahah! Rickard åkte tillbaks till London på söndagskvällen och jag blev skjutsad till västerås flygplats igår av min kära farmor!! Så igår landade jag återigen på engelsk mark...och så blandade känslor jag alltid har.. jaja
 
Ni ska få se bilder nu istället för massa text! Hörrni, ni vet att jag alltid saknar er, och hoppas inte det tar för lång tid tills jag träffar er igen.. <3 
 
 
 
 
 
Pappa taggad inför släktgolf
 
 
 
 
 
 
Bästaste Freddie fixar middag
 
Jag och mina trollungar hih
 
 
Fina mamma!
Tävling, som jag skratta! 
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback