Och äventyret fortsätter...

Förälskar mig mer och mer i London... Blir extra påmind om hur bra vi har det när folk kommer och hälsar på. Vi har ALLT här, inom räckhåll och vi får oftare ta vara på känslan att inte ha något bestämt inplanerat. Här har jag inte ofta långtråkigt, och när det väl händer försöker jag bara njuta, slappna av och ladda energi till nästa grej att ge sig ut på. I veckan har vi besök från Umeå av en glad och härlig Amanda, Vän till våran roomie Umeå-Malin! ;) Igår hade vi en mysdag jag & mallan, promenerade från 12.30-16.00 och sen mötte vi Amanda från flyget. Åkte hem, gjorde middag, drack vin och gjorde oss iordning och stack vidare till Eclipse för drinkkväll.:) Idag har vi haft långfrukost, myst i Oxford circus, carnaby street och picadilly där vi fick biljetter av en vän för att se förhandsvisningen av Don Jon, bra kväll, bra film! Nu är vi i läggan och ska krypa ner för tjejmys och film, har skypeat med farmor och även beställt biljetter hem till Sverige! :) 
 
ha det fint Hörrni, imorgon står bl.a. shopping och fotbollskväll på schemat! ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback