November Magic

HEJ! :)
 
Här borta har vi haft en helt fantastisk helg! 
I fredags mötte jag upp Malin och Malin så gick vi på sen lunch och myste ordentligt! Senare på kvällen skulle jag jobbat vid 22.00 men vi hade några Trials inne så jag behövde inte komma in, vilket ledde till att jag mötte upp en ny bekantskap, käkade middag och drog en film :) 
 
På lördagen gick jag, Malin och Rickard till Westfield och kikade över isrinken och lyssnade på live musik innan vi tog en afternoon-fika med våfflor, kaffe, scones och varm choklad. Sen tog jag mig bort till jobbet där det bjöds på äkta kafferep med dopp och så berättade vi lite roliga historier om svenskar för våra kollegor. Kvällspasset gick bra den kvällen och vi tog sent nattkäk på VQ innan jag satte mig i taxin hem till mina sussande roomies. 
Söndagen fixade jag ledigt så vi kunde gå på svenska kyrkans julmarknad, där vi mötte upp Malin och George och när dem drog på Catching Fire drog vi till Winter Wonderland, HERREGUD. Det är Magiskt!! Och det bästa är att det håller på konstant till februari, I LOVE IT! 
 
Igår softade jag med kosmopol-Malin på V&A museum och fikade, kvällen spenderade jag med Rickard hemma i lägenheten med tända ljus och serier/film. Som vanligt lyckades vi skratta oss till kramper i magen och det var riktigt härligt! 
 
NU ska fröken hoppa in i duschen, sticka till hammersmith och sedan jobba :)
 
 
 
 
 
                                                
                                                                 Puss från mig *
 

Kommentarer
Emelie säger:

Helsike va jag saknar dig!! :'(

2013-11-29 | 10:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback