Kallar man det frihet...?

TJÄNA!
 
Slänger upp lite bilder på veckans aktiviteter :) OCH önskar världens största Grattis till min bästiga Emelie och hennes Jimmy till deras lilla pojk! Så stolt är jag över dig!! <3
 
Jag känner mig så lättad inombords...jag undrar om det är för att vanan över att ha någon att "tänka på" har släppt? Mitt huvud är lätt, mitt hjärta är glatt och mina ögon ser bara nya äventyr, erfarenheter och mål i livet. Jag tror att det som hänt mig senaste tiden kan vara bland det viktigaste i mitt kommande liv, kanske på gott, kanske på ont men den här lättnaden jag har är så tydlig.. Var kom den ifrån? Det är konstigt hur mycket vanan kan styra en, och hur blind man blir när man är mitt uppe i något. Det är nog viktigt att man tar några steg tillbaka och tänker sig för, innan livet bara rullar på. FAN vad glad jag är att jag är i London, ännu ett av de val jag gjort som jag vet kommer vara topp 10 i livet, och jag  är stolt att jag kan gå med ryggen rak ur situationen, ta allt som erfarenheter att lägga i mitt bagage och bara bli bättre framöver! :) 
 
Så idag då, då fräschar jag till mig, gör stan med Amanda, fikar med Therese och Freddan och jobbar med Diggster ikväll! 
 
Ha de, så ses vi snart igen! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback