Happiness is contagious and will always manage to find a solution

Den här veckan har verkligen rusat förbi.. I tisdags var vi lediga och tog oss ut för en sista dag tillsammans med Jennifer då hon tog flyget till Sverige & Umeå på onsdag morgon... Vi shoppade, käkade lunch, jag smet iväg för att köpa present med täckmanteln "möte med Chefen" hahah, tur att Jennifer behövde åka hem och vila lite så jag kunde sticka iväg! Mötte upp Malin på Harrods och köpte present, drack gingerbread latte och stack iväg mot Kosmo dit Jennifer kom. Drack lite vin innan vi kilade bort till Goat där vi drack en fördrink och sen for vi iväg till en Tapasrestaurang och hade en mysig kväll med god mat. Malin och Jennifer flyttade in förra Fredagen så när Jennifer åkte hem fick vi ha kvar söta Malin här hos oss, det är så himla mysigt att ha tjej-sällskap! Kliva upp på mornarna, gå runt i shorts och sockar och skratta åt varandra, fixa frukost ihop och kika på filmer hahah! :D Har saknat sällskap kan jag erkänna, Rickard och jag har ju gått om varandra så mycket på senaste tiden. 
 
Jag och Mallan har spenderat dagarna med att skruva ihop möbler, shoppat lite mer mysiga saker till lägenheten och jobbat på kvällarna. Igår vaknade jag med lite feber så sov så länge jag kunde och drog iväg på möte med mitt jobb-crew. Möttes på Gail's och fikade och gick igenom lite nyheter. Igår var det lungt på jobbet vilket faktiskt var skönt, känns som att turen börjar flyta med mig igen, så underbart! :) Idag ska jag möta upp lite folk för att gå en tur nära jobbet och så börjar jag kl 17. :) Hoppas ni har det bra där hemma! :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback