...If you love someone, you must be prepared to set them free...

 
Är tillbaks i London efter en riktigt jobbig resa hem till Sverige... Jag hann på ca 4 dagar totalt rensa ur en stor del liv mitt liv i Karlskoga... Tömt "våran" lägenhet på "mina" saker, lyckats hålla sams med Fredde medans en storm av känslor irrat omkring, fixat med papper och försökt inse att livet går vidare, och det vet jag att det gör men har också fått acceptera att även om man vet att det val man gör är rätt så gör det inte situationen det minsta lättare... Det är OK att det känns och jag får låta det ta lite tid... Känslan kommer och går och är lite lättare såhär efter en stund...Det är konstigt när hjärtat bråkar med hjärnan..men å andra sidan mår jag hellre "dåligt" nu, låter känslorna rida ut stormen och ställer mig igen med båda fötterna starkt på jorden och ser världen som min att utforska! 
 
Är också väldigt tacksam för mina fantastiska vänner som får mig att må så jäkla bra trots det jag går igenom och jag älskar och värdesätter er såååå mkt! Vill speciellt höja er till Skyarna, Emelie & Kristin! <3. 
 
Även extremt tacksam över min familj. Skulleinte för en sekund byta ut någon av dem och är så stolt över att kunna dela deras mentalitet och livsglädje. Måste tacka dig extra mycket pappa, för att du påminner mig om vad som är viktigt i livet och alltid får mig att förstå vad i livet jag ska värdesätta! Du är en helt fantastisk människa och jag vet på riktigt inte hur jag någonsin skulle kunna klara mig utan dig!  Så, nu vänder vi blad som kungen sa, och känner in mina stormande känslor när dem kommer och låter sedan livet leka vidare. Sjukt glad över att jag har möjligheten att leva i princip vart jag vill i världen och att ha förutsättningar att ta mig vart jag vill, är en äventyrslysten själ som kliver ut i en förändring med nya och öppna ögon! wish me luck, så hörs vi snart igen! 
 
 
 
 

Kommentarer
Kristin säger:

Du är den starkaste och modigaste personen jag känner!
Och vi finns alltid här det vet du, vart i den stora vida världen du än befinner dig i!
Älskar dig <3

2013-11-04 | 17:48:38
Emelie säger:

Jag älskar dig till månen och tillbaka, där ljög jag, klippkort hos NASA för jag älskar dig oändliga resor till månen!
Du är starkare än hulken och alla dessa förändringar kommer falla in så småningom, och du kommer hantera dom på rätt sätt. & du vet ju vad jag sagt om hela sitsen min vän <3 you rock älskade J!

2013-11-05 | 15:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback