Veckan

Längesedan nu! :) I måndags följde jag med chefen på en konsert nere i city, och efter så visade han runt lite bra  drinkställen och kvällen slutade med ett besök på Kosmopol där Ida och Johan jobbade. Följde med och sov hos Ida så heeela tisdagen hängde vi med varandra. I onsdags tvättade jag och greja sen jobbade jag på kvällen då vi visade Chelsea-Benfica matchen på Kosmopol och det vart ett rätt bra drag, jag fick pynta baren så vi fick riktig fotbollskänsla ;D Sålde mycket öl & hot dogs haha! Igår var jag och Ida ute i Windsor som ligger ungefär en timme bort från mig, så himla mysigt!! Vi gick och kollade på slottet som ligger där och sen strosade vi runt, shoppade lite och käkade lunch! Vi bestämde att ses på Kosmopol på kvällen och prova lite drinkar..så hängde där igår med folk igen, trevligt. Ikväll blir det jobb :) PS, störstaste grattis till min bästa M, är så glad att allt börjar ordna sig !!!! :D :D <3
 
Ta hand om er. Kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback