Slutspurten av Maj .

Hola!

I söndags sken solen så jag och Rickard satte oss utanför hans jobb och njöt av den en stund innan jag åkte in mot High Street Kensington för att möta upp Ida, Jamie och Mimie för en eftermiddag på RoofGardens. Det var såå himla nice, solen sken, mycket folk och ett riktigt schysst ställe. Kolla in deras hemsida får ni se lite mer bilder, det är som en stor trädgård uppe på ett höghus där man grillar, spelar musik, umgås, festar och bara har det gött! Sån tur med vädret hade vi också vilket var perfekt! Vi käkade grillad burgare , drack lite pimm´s och hade kul i varandras sällskap. När det stängde vid 20-tiden tog vi taxi och så var det dags för mig att jobba. De andra stack vidare och vi hade en ganska bra kväll på jobbet. Igår spenderade jag dagen med Ida… som lämnade oss imorse för en sommar i Halmstad..  Vi plockade med hennes saker, gick och åt fish and chips och strosade på shoppingcenter. Sen åkte vi till jobbet och jag jobbade med Johan medan resten av jobbgänget, inklusive Rickard gick och åt mat på Big Easy. Sen kom Ida och Rickard tillbaks och hängde kvar tills vi stängde..kramades hejdå och åkte hemåt.. Haft så sjukt kul med den här tjejen alltså, riktigt guldkorn och så himla synd att vi inte kan spendera mer tid här ;/

Idag har jag varit ute i regnet, gick en runda i parken, sprang två och en halv, och sen gick jag hemåt igen och fixade gofrukost. Gröt m. banan, valnötter och jordgubbar samt ett ägg och en kopp kaffi ;) Rickard har städat och grejat så det är fint här hemma, ska möblera om lite igen och sen ska vi båda jobba kvällen.

Ha de så bra där hemma, saknar er.. Kram

 


Kommentarer
Maria säger:

Saknar er sjukt mycket!!! :((( hur är det med svullnaden? Puss gurka <3

2013-05-30 | 07:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback