Lyckoruuuuuus

Heeeej! :D
 
Igår morse skypeade jag med farmor ett tag, superkul var det , hon är ju för go!! :D Sen fixade jag frukost och plockade iordning, Rickard gick till jobbet och jag åkte till Covent garden. Där mötte jag Ida och vi gick till pineapple dance studios då vi skulle prova på Poledance! Åh jisses vad kul vi hade, det var svårt rent tekniskt och tungt vilket innebär sjukt bra träning! Blåmärken på hela kroppen är också väldigt vanligt men det kan de vara värt när det var så kul, vill helt klart fortsätta med det! Efter kursen fixade vi oss och åkte till South Ken där vi käkade god tapaslunch på ett trevligt ställe, som jag inte kommer ihåg namnet på, och sen tog vi en kaffe på Nero. Lite innan 17 befann vi oss på Kosmopol och började jobbskiftet, hade mycket bokat men blev tyvärr inte så mycket som iallafall jag hade trott.. lite synd men det var en ok kväll. Vi kollade på massa klipp med de fula getterna som låter typ som människor när dom gör sina ljud, skriker så det står härliga till och fyfan vad vi har skrattat åt det där! hahah! Kvällen avslutades skrattandes i soffan innan vi alla hoppade in i varsina taxis och åkte hem! 
 
Idag är Rickard på jobbet, jag ska snabbt röja upp och käka sen sticka ut och hoppas att något äventyr händer mig!! :D Kram på er! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback