Grym Tisdag!

Heeeeeej! :)
 
Igår var det KLARBLÅ himmel, STRÅLANDE SOL och riktigt varmt och skönt här!! :D Jag tog mitt pick och pack bort till parken där jag låg i solen med några tidningar och njööööt. Rickard och Diana åkte in till stan då hon skulle köpa presenter till sin familj. Jag åkte in och mötte upp dem på primark där jag råkade få med mig hem lite roliga grejer hihi. När Diana var klar tog vi oss ner till Leicester Square där vi tänkte käka lite, och till vår glaaaaaada förvåning var det världspremiär av Fast & Furios 6 så vi strosade runt och kollade på de mäktiga bilarna och kändisarna. Satte oss och käkade på en uteservering så vi kunde se vad som hände. Jag och Diana kutade fram till folkmassan flera gånger för att se kändisarna ;) hahah de var en riktigt rolig kväll!! :D Efter allt ståhej gick vi runt och gjorde lite sista ärenden innan vi satte oss på bio och kollade på dead man down. Skrev ut Dianas flygbiljett och åkte nattbussen hemåt. Jag somnade väl vid 2 medan hon packade och grejade så vid 4 fick jag säga hejdå i mitt sömniga tillstånd. Så kul att hon varit här, synd att jag varit som en zombie bara men vi hade riktigt kul ändå!

 Idag vilar jag upp mig så jag kan vara människa på jobbet ikväll och kommande 3 kvällar... heja mig! 

Kraaam på er så länge! 

 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 

Kommentarer
Elin säger:

Så härligt! Jag är lite avis :D PUSS!

2013-05-08 | 21:30:08
Evis säger:

Heja heja heja- du är bäääst!!<3

2013-05-10 | 14:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback