Nationaldagen

Tjena!
 
I förrgår på dagen var vi i Hammersmith och låg och solade i parken. Vi gick och tittade vid floden och satte oss på en riktigt engelsk pub och käkade lunch i soleskenet nära Harrods bron..tror den hette så iaf ;D Supermysigt och jag fick ÄNTLIGEN äta halloumiost, som jag längtat efter det, vet inte varför dock men uj så gott det var! :) Jag tog mitt pick och pack vid 16.00 och drog till jobbet där jag jobbade med söta Malin, hyfsat bra kväll hade vi :) 
 
Igår gick jag på låååång morgonpromenad och fick världens skavsår...så kunde inte använda några skor alls! Som tur var så hade Ida skickat med ett par flipflops i några väskor jag fick av henne så det var tur! Rickard var på en concierge intervju framme vid Picadilly så jag duschade och satte mig på bussen däråt, efter att ha petat hål på mina fruktansvärda vattenblåsor och tömt dem på vatten! Väl framme köpte vi sushi från Itsu och gick till st James´s park som är så mysigt! :) Låg och sov i solen där innan klockan ringde och det var dags att åka till Fulham Road och jobba. Bästa kvällen denna vecka än så länge så det var skönt att få lite pengar igen :) Stängde ihop och kom hem vid 03.00.
 
Imorse klev vi upp 07.15, klädde på oss, jag trampade ner sulorna på mina skor och knöt snörena runt fotlederna och sen gick vi ut och promenerade! SUPERhärligt väder här hela veckan, sån himla tur!! :) Så nu har vi tränat, ätit och ska åka till Hampstedt Heath som ska vara helt otroligt mysigt, så det ser vi fram emot! Klockan är inte ens 10 och dagen är i full gång, ÄLSKAR´T! 
 
Kram på er där hemma i Sverige, och hoppas ni får en fin nationaldag, vi firar den här borta i solskenet ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback