London life

Hej igen! :)
 
Det är riktigt varmt i London nu, men det är inte jättefint väder tyvärr. Så länge marken är torr och vindarna är varma så är jag mycket nöjd. För dem som inte vet så har jag heltidstjänst på Kosmopol, och jobbar därför konstant alla veckans kvällar/nätter i rad, så det blir inte mycket att hitta på under kvällstid vilket innebär att jag försöker få ut så mycket som möjligt av mina dagar istället :D I veckan har jag gjort en del skojigheter.. Bland annat druckit massa kaffe med människor, gått promenader, kikat i affärer, ätit lunch osv. Malin och jag jobbade ihop i tisdags kväll och vilken jävla oflyt vi kunde ha med människor! En gubbe kom in och var allmänt udda, efter en del incidenter diskuterade vi om att vi skulle skicka ut honom...då går gubbjäveln ner på toa och PISSAR överallt för att han är så full... så de va bara att dra på sig handskarna, munskyddet och med moppen i högsta hugg attackera toan med olika starka medel. FYFAN. Malin tog honom i armen och skickade ut honom, hon är en klippa! Senare under kvällen välter en tant ner ett bord, ramlar på sin stol osv osv... herregud hahah, nu kan jag skratta åt det men de kunde vi knappt göra då..! Vi stängde ihop baren och sprang ut till våra taxis och lämnade kvar chefen med några gäster då de satt där och drack öl vilket vi INTE var sugna på. 
 
Igår möttes jag och Johan upp för att åka till Scandinavian Kitchen och handla inför MIDSOMMAR!! :D Så jäkla nice att se lite svenska varor igen haha, köpte massa saker till buffen på Kosmopol samt lite saker till Malin som åkt till Skottland idag och hem till mig och brorsan! Vi stannade kvar där och tog en trevlig lunch och snackade om livet typ haha. Sen tog vi taxi bort till jobbet och där mötte jag upp Therese så gick hon och jag och drack kaffe och snackade vi med i en timme innan jag drog på mig jobbarkläderna och körde igång. Vi har ett gym mittemot Kosmopol som heter Lomax, och jag och Malin har blivit lovade att få några PT-sessions och igår kom två av dem förbi och sa hej och lovade att de skulle kolla upp tider..hoppas det hinns med innan jag åker till Bröllopet bara haha, vore ju kul! :) Rickard jobbar för fullt hela dagarna så vi hinner verkligen ALDRIG se varandra eftersom jag jobbar kvällar.. skit tråkigt ärligt talat.. men till helgen får vi iallafall umgås på Kosmopol. Nu ska jag hoppa in i duschen efter mitt svettiga träningspass och bege mig uuuuuuuuuut och sen till jobbet.
KRAMIS
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback