Birthday-weekend ;D

Heey! :D
 
i Torsdags jobbade jag och fick ett brev till mig på jobbet där det stod "detta får endast öppnas av Fröken Söderqvist på hennes speciella dag" och så var det stämplat med "ornitologiska föreningen" vilket gjorde mig riktigt fundersam och skrattig! Fick massa grattis hälsningar på natten och när jag kom hem hade min bästiga Rickard städat, tänt ljus och lagat god mat till sin syrra mitt i natten! På bordet stod helt underbara blommor och en apelsinväxt!! <3 öppnade mitt mystiska brev och blev så glad i hjärtat när jag fick se att det var från min fina Ida!! tusen tack, den slags omtänksamheten är den finaste man kan få enligt mig, bara en tanke & fin gest!!  kikade sedan på film och sussade gott! 
 
På morgonen klev vi upp och gjorde oss iordning för födelsedagsfrukost som var suverän, även en lunchbio - Hangover 3 vilket satt helt perfekt då vi skrattade så tårarna sprutade i biosalongen jag & Rickard! Efter det åt vi god lunch, njöt i solen och på kvällen jobbade vi båda på Kosmopol :D Natten avslutades med chokladtårta, en trevlig shot & present från mina fina arbetskamrater! :D LOVELY! Saknade dock alla er där hemma, har så himla mkt underbara människor som jag alltid träffar när jag fyller år och i år blev det lite tomt.. Men tack vare min sjukt roliga bror så kunde dagen inte blivit bättre här borta :)) Kram på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback