Enjoy the ride

Hey! 
 
Sitter just i skrivande stund bredvid en minst lika trött Jenny som mig i taxin till Heathrow. På väg hem, till Sverige. Hur sjukt... Förstår fortfarande inte var all tid tar vägen :)
 
Jag fick iallafall känna mig besegrad av feberinfluensan fram till lördag eftermiddag, då jag behövdes på jobbet och har därefter i princip gått och käkat starka värktabletter hah! Har inte tid att vara sjuk liksom ;) Söndagen blev vi riktigt bortskämda med svensk hemlagad julmat och liten fest hos Malin & George! Vart en helt fantastisk kväll, hade riktigt kul allihop tror jag! :) 
 
Måndag var det jobb som gällde, sista skiftet inför renovering osv så hoppas verkligen komma tillbaks till ett nytt färskt kosmopol 2014! ;) 
 
Idag tisdag har vi gjort våra sista måsten, myst runt, packat och avslutat kvällen på vårt kära westfield med Hobbit 2. Perfekt dag, perfekt gäng, underbart avslut på Londons 2013. 
 
Nu ser jag fram emot att träffa mamma på Arlanda, ni vet, en mamma-kram slår liksom allt och världen känns så lätt <3. Sen hem med fullspäckat schema för alla dem jag älskar mest! SOM JAG LÄNGTAT! Snart ses vi!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta vaknade jag av lördag morgon, HELA MIN KROPP var täckt i febern!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback