Veckan

Hoj! :) 
 
Under veckan som gått har vi käkat räk/kräfttallrik på Lisa's, grabbarna har jobbat på dagarna och jag på kvällar/nätterna. Måndag och Onsdag var jag ledig så vi har haft lite myskvällar på puben bredvid och här hemma i lägenheten med lite serier och mycket skratt! Vi har börjat gå till våra respektive jobb jag och Rickard. Då vi nu jobbar så nära varandra så gick vi en prov-promenad i tisdags och kollade vad vi hade för tidsmarginal att ta oss dit. Redig promenad på ca 50-55 minuter för mig och 45 för rickard :) SUPER! 
 
Jag hängde lite med Malin och Jennifer i onsdags och strosade runt vid sloane square och fikade. Igår morse klev jag upp med Rickard och promenerade med honom bort till hans jobb, vi tog en morgonkaffe på Starbucks och sen knatade jag hemåt, pratade med mamma och pappa under färden vilket var behövligt. Stannade vid ett gym på vägen där vi med all sannolikhet kommer att skaffa medlemsskap och köra järnet i höst! ;) Gick hemåt, åt frukost, duschade och sen begav jag mig utåt igen för att möta upp Rickard vid 2 då vi åt en liten fransk lunch i form av baguette ;) haha. Efter det knatade han upp till jobbet igen och jag gick iväg till Gymmet mittemot mitt jobb där jag hade ett bokat träningspass med en PT. FY SJUTTON, vad det var göööött men så jävla jobbigt. Vilken enorm skillnad det är när någon pushar på en. Är också mkt imponerad av att jag, på något vis, har sån bra grundstyrka i kroppen. Utan träning i över FYRA månader så är det rätt fantastiskt att vi kunde köra ett sånt pass vi gjorde igår, men shit&bananer vad jag känner av det idag, vilket är den exakta meningen! :D Fick med mig en protein,banan & kokosshake samt en liten matlåda över till Jobbet där vi började kl fem jag & Malin. Sjukt nice att få igång kroppen igen och sån jävla flyt att jag får gå köra ordentligt genomtänka pass i veckorna framöver, goood stuff! 
 
Idag har jag inget särskilt planerat, skulle gått med Rickard imorse men han tyckte de va lite tråkigt väder (för trött;) så vi struntade i det vilket leddde till att jag läst x antal kapitel i Inferno! Ska nog möta upp Malin inne i centrala London senare innan vi ska jobba. SÅ ser det ut hörrni, hur har ni haft det?

trevlig helg och solskenskramar från mig/oss!

Puss
Förra helgens kreativa gäng..;D Malin, Johan, Jag, Dan och Jennifer här på bild. 
 
Skrattar sönder åt Morgan och Ola-Conny i deras starka resa, så jäkla bra! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback