Vad FAN hände?!

Hej!
 
Jag ska bara meddela (INTE klaga) att jag legat sjuk i helgen och det är därför de varit tyst. I fredags möttes jag och Malin upp på Gails och drack kaffe innan vi hade "möte" på jobbet. Vi hade besök av ambassadören för Stolichnaya-spriten på besök och vi fick en redig genomgång av Stolichnayas historia och tillverkning osv osv. Det var lärorikt och intressant. Vi fick också smaka på nya smaker, som var helt sinnessjukt smaskiga om man gillar sötsaker. Det finns en Salted Caramel och sen min favvo choklad&kokos! Det är absolut värt att ta sig en söt shot istället för den där efterätten på kvällarna ;) HAHA! Nejdå, skämtåsido. Fredagen rullade på därefter, var väldigt lungt med folk och det gick smidigt. Med dunkande huvud och snuvig näsa kom jag på natten hem till en ren och fin lägenhet och kunde somna gott.
 
Vaknade däremot inte så gott, trodde min dag var kommen... försökte lyfta mig ur sängen men armarna vek sig och jag slockande på stället, detta var kl 8.15. Provade igen vid 12.30, då kom jag till köksbordet och fick i mig lite frukost, sen väckte Rickard mig igen vid 15.15, så hasade jag mig ner till duschen, och sen iväg till jobbet där ligan direkt såg att shit, hon mår inte bra. Dum som jag är så försökte jag jobba ändå, men vid 23,53 klev jag ut genom portarna efter att själv känt att jag var nära på svimma bara av att vrida på huvudet ett snäpp för fort. Det går ju inte liksom.. Så jag åkte hem, Rickard mötte upp mig och jag somnade som en bebis i sängen. Som ni säkert kan tänka sov jag ännu längre på söndagen och fick ställa in mitt arbetspass även denna dag... En kompis till Rickard kom hit igår också och övernattar några kvällar då han väntar på att lägenheten ska bli klar. Så efter en dusch kunde jag iallafall pallra mig med och äta en sväng, innan det blev läggdags för fröken Söderquist. 
 
Idag då, jag mår bättre. Har sovit, ätit, druckit mycket vatten och tittat på the intouchables med brorsan, har ni inte sett den, se den då! :) Supermysig. Hann precis växla några ord med Fredde oxå innan han skulle träna vilket var skönt. SÅ, nu ska jag äta Rickards supergoda carbonara och vänta ut regnet :)
 
Kram på er folkens, ta hand om varann! OCH den största kramen går till Farmor! DU är bäst och stark och vi vet att vi snart kommer få se dig på golfbanan el ett flygplan ska du se, kämpa och tänk positivt, Vi älskar dig! 
 
(PS. om någon vill agera "livscoach" åt mig så är jag öppen för undersökning och genomgång. Eller mentor, eller vad som helst. När man ligger och yrar och tror ens sista tid är kommen blir man lite medveten och fokuserad på vad man skulle vilja göra i framtiden, iaf så blev jag det nu och tar gärna emot tips ;) Hhahah)

Kommentarer
jonna säger:

Meeh, vad är det för britt-baciller du får? Blä! Angående mentor, jag kanske kan ställa upp :) Ska bara skaffa mig lite erfarenhet själv först! Dessutom finns det karriär-psykologer (í alla fall här i SA), som hjälper en att hitta sina styrkor och svagheter/personlighet osv som skulle kunna göra valet lite lättare. Har numret till en här nere, som jag själv tänkte boka träff med :)
Kanske finns något liknande i London? Det måste det ju göra. Kanske kan vara en bra investering!
Men men.. Hör alltid av dig om du behöver prata vet du. Puss på dig!!

2013-08-08 | 17:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback