Tisdag och två dagar kvar!!

Hej hopp! :D
 
Detta är första gången sen jag kom till London som jag känner att jag har lite knipa med pengar. Det är ändå inte illa pinkat. Under min semester gick det en del och brorsan tjänade tyvärr inte in några stålar under månaden som gick. Samtidigt så jobbar jag på Fulham Road i Chelsea vilket är ett finare område med lite människor som har det bättre ställt och därför åker iväg lääänge till sina olika sommarställen vilket innebär att det blir en väldig skillnad på hur mycket folk som befinner sig i området.. Detta speglar givetvis av sig på våran dricks och så blir det en lite ondare cirkel... Ja ni förstår. Vi betalade iallafall hyran i söndags och jag betalade mitt lån på lägenheten hemma samt hyran osv hem till Fredde.. SÅ, nu mina vänner, har fröken börjat spara in pengar på så många sätt det bara går. Går till jobbet, vi har storhandlat så vi endast käkar och dricker saker hemifrån, tar numera nattbuss hem vilket jag sparar in en del pengar på, och ja.. de är en utmaning men det ska väl gå det med! :D Vädret här är bra, solen skiner ofta men det börjar bli lite kyligare vindar, märks speciellt på våra tidiga morgonpromenader. Men det är så skönt att komma upp och röra på dököttet på morgonen och sen gå hem, äta frukost och ha hela dagen framför sig eftersom jag har lyxen att börja vid 5 på eftermiddagarna. Nu har jag precis kommit hem från promenaden med Rickard till jobbet, ska göra mig någon macka och en smaskig smoothie och senare idag tror jag att jag skulle få köra ett träningspass igen med PTn innan jobbet. Jobbar imorgon också och sen hörrni, sen smäller det, då kommer vi äntligen få ses igen efter den längsta tid vi någonsin varit ifrån varandra sen vi träffades. MIN lilla snuttefia Eva kommer på torsdag eftermiddag!!!! :D Ska försöka klura ut lite saker vi kan göra som inte drar från kontot och så kommer hon väl förmodligen få hänga med mig till jobbet då jag ska jobba en del ! MEN FAN så kul det ska bli, kommer ju bli gråtfest när vi ses hahah!! 
 
Nu kurrar det i magen här på fröken S så det är dags att äta! Pussssssss och kraaaaam, vi hörs och ses (tidigare än ni kanske tror) ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback