Sverige

Så, på måndagen landade vi i Västerås vid 15 och Eva hade sin bil på parkeringen så det var bara att brumma direkt hemåt. Fredde var på träning så jag åkte direkt dit mitt hjärta alltid slår volter, till Maria och mina älskade trollungar såklart! Mamma, min bästiga mamma, var också där och vi möttes upp precis när dem kom hem till huset och jag bara ÄLSKAR när både Elliot och Joy tar fart och slänger sig i famnen på mig, det gör mig tårögd varje gång! Haha. Vi hade kvalitetstid så det heter duga! Vi pratade om allt och inget och det bästa jag vet är när de får funderingar och frågar massa saker, som när Joy frågade var Rickard var och jag svarar att han jobbar och inte kan följa med. Då säger Elliot – MEN, kan han jobba och tjäna pengar så han kan komma hem till oss NÅN GÅNG?! HAHH godisbitar. Maria och Fredrik drog iväg på föräldramöte, Jag och ungarna hoppade i badkaret och plaskade så det stog härliga till! Mamma kom in och fick vara barnvakt åt oss alla tre tror jag hahah!! Torkade oss, åt kvällsmat och myste ner oss i soffan. Sen tog mamma på sig yrket som taxichaufför och skjutsade hem sin dotter med resväska på sin cykel... så på pakethållaren satt jag och drog väskan efter mig haha, både jag och mamma skrattade nog så det ekade i Karlberg hela kvällen. Kom hem till min fina karl som satt i soffan och var SNYGG, som vanligt! Åt, pratade lite och hade en sån där mysig vardagskväll som jag bara ÄLSKAR och saknar så jäkla mycket i perioder… <3.

 

Dagarna vandrade iväg, det blir en sån underbar kvalitet i möten med alla människor när man kommer hem i korta perioder efter lite längre stund borta. Man prioriterar att träffa dem som vill och kan (naturlivgtvis) och allting är bara underbart de stunderna. Blir verkligen så enormt tacksam och genomkänslig efter mina turer hem, över vilka fantasiska människor jag lyckats få in i mitt liv. Älskar er oerhört mycket och alla ni vet precis vilka ni är, varenda en! <3.

 

Farmor var en stor prioritet för mig denna gång jag var hemma, min underbara fantastiska farmor. Hon har precis legat på sjukhus i över två veckor och fick komma hem samma kväll som jag kom till Sverige. Dagen efter ringde jag henne och frågade hur det var och vad hon gjorde, joodå sa hon och berättade lite om hur det var..sen avbröt jag henne och frågade om hon var hemma och om man fick lov att komma och krama på sin lilla farmor – MEN JENNIE, Är du hemma?! Hahha de var en perfekt reaktion och jag gasade på ut till Mölle där vi fikade, kramades och plockade hallon i solskenet. Sen åkte jag och hämtade Joy från dagis, lilla fröken tänkte INTE gå därifrån förrns jag kom, och sen stora Elliot som gått sin första dag i ettan! Älskade unge, stor du blir! Spenderade också ett par timmar med världsbästiga Mummu !

På kvällen prioriterade jag min stackars Fredde, som får stå ut med det ena och det andra från en förvirrad flickvän, men han lyckas på något sätt få mig på banan igen med mig själv, vilket jag är tacksam för ;) Onsdagen spenderade jag på strandkanten över en lunch med pappa, farmor, Anders och Annika, SJUKT kul och givande, älskar dessa människor! Sen mys med Fredde hela dagen lång, åkte till Degerfors och blev ännu en gång alldeles för bortskämd av hans underbara Mormor på sko-hjalmar med riktigt fina skor till hösten! Tusen tack!! Sen fikade vi uppe i Ängebäck med andrafamiljen min och efter det direkt till en snabbvisit hos Kim och Jennifer för att träffa dem och deras fina lilla skatt Milio, herregud! No words needed kan jag säga…sedan hem till pappa (som för övrigt är en klippa utan dess like) för en fotbollskväll med soppa, smågodis, farmor & Kjell Åke.

Torsdagen blev det packa, sista kvalitetstid med nära och kära och efter hejdåkramar och gråtattacker satt jag i bilen upp till Monica i sthlm där jag välkomnades med kramar, te och nybakat bröd. TACK för att ni är de bästa som finns allihopa, ÄLSKAR ER!! 

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback