Nattmössan

hey!
 
man skulle kunna tro att jag skriver i nattmössan, Men jag skriver från nattbussen faktiskt. Sjukligt sent kmr jag vara hemma :p men men :)) våran kväll på jobbet var SEG och folk köpte mest billigt dricka så blev inga bra pengar tyvärr, men hade trevligt folk inne vilket är mkt bättre än igår, fyFAN vilket svin jag fick hantera igår, till slut ville jag bara gråta för att han var så in i ryggradens störande! som tur är kråmade jag ur lite pengar ur karln iaf ;p Imorgon blir det upp med Rickard på promenaden, gå till jobbet & lämna nyckel, lunch på Goat med vänner till vår dörrvakt , förhoppningsvis ett träningspass och sen möta upp Eriksson på Liverpool street! Whooo. Så, nuu hoppas jag min  andra buss kan komma. Puss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback