Lost track of time...

Hej igen, och förlåt för att det varit knäpptyst härifrån på alldeles för länge!
(Ligger mer uppdaterade händelser längre ner)
 
Sitter för tillfället och äter super-sen frukost. Rickard gick iväg till jobbet vid 8 och idag unnade jag mig att ligga kvar en stund..Såg vid 08.16 att han lagt en skjorta på kanten av min säng (som står precis vid ytterdörren) och undrade om han glömt den... Försökte ringa men han svarade inte så jag slumrade om...vid 09.09 ringde han och sa att han inte hört telefonen, och jag hinner avbryta med frågan om skjortan. Han frågar mig, med sin lilla röst som han får när han inte vill vara till besvär, om jag har lust att komma bort med den... haha jaaa, de va ju bara att pallra sig upp vilket i sig var TUR för helsike vilken sommardag det är idag!! :D Klev i ett par shorts, ett linne och jeansjackan och var väl ca 20-25 minuter senare på plats där han fick sin skjorta och jag inhandlade jordgubbar och nektariner inför min somriga frukost som jag har framför mig nu! :) Fått mig morgonpromenad även denna morgon så det är skönt! :) 
 
I Fredags var jag totalt slutkörd. Efter biltur upp till Monica i sthlm, där första timmen gick åt till att gråta ur sig ännu en gång, och mörkerkörning samt orolig sömn var jag väldigt sliten när jag satte mig på planet på Arlanda kl 7. Bättre blev det inte av att jag fick vänta i över en timme på easybussen som sedan fastnade i bilkö pga krock osv så istället för att vara framme vid 10.25 var jag framme 12.20..med dunkande huvud och trött kropp åkte jag till lägenheten och kollapsade i sängen tills det blev dags att sticka till Kosmopol för att jobba. Lördagen var jag fortfarande trött och o-utvilad samtidigt som en feber kom smygandes på så den här helgen har jag bara mest sovit och jobbat. Måndagen var både jag och Rickard lediga så då gick vi till Notting Hill Carneval och hade en fantastisk dag i solskenet! :) HELT sjukt mycket folk och på 3 dagar rör det sig mer än 1 miljon människor på denna carnevalen sägs det..sinnes! :) Tisdag promenerade jag ordentligt med Rickard till och tillbaks hem, samt även tillbaks när jag själv började jobba vilket blir en promenad på ca 1.4 mil kanske? :) SKÖNT. Slängde ihop en Ceasarsallad när jag kom fram till jobbet, YUM. Igår promenerade vi igen, jag la mig och sov i solen en timme vid West Brompton och sen hängde jag hos Rickard en stund innan jag själv kilade ner och jobbade ett ganska segt pass med Johan, dåligt med folk igår.. HOPPAS de blir bättre ikväll. Sen jobbar jag fre och lör innan ledig söndag! Woop.  
 
PÅ TISDAG kommer hela Kosmopolgänget att åka till Alton Towers för att bara umgås och ha kul allihop tillsammans! Ser fram emot det såååååååå mkt, ska bli riktigt kul att åka lite rides!! :D  Hoppas ni har det bra, ska ut och ta vara på solen ;) PUSS! 
 
 

Kommentarer
Jonna säger:

kul läsning, har väntat på uppdateringen ^^ PUSSAR

2013-08-29 | 17:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback