1 augusti, mina stjärnor!

Det är inte första augusti här än. Men om 4 minuter så smäller det hemma i Sverige. 
Den 1 augusti är min underbara storebrors födelsedag, som jag supergärna firar mer än något, men han själv är inte så jätteintresserad av det. Vi hade den diskussionen i förrgår, när jag glatt frågade vad vi skulle hitta på för skojigheter kvällen innan samt imorgon... jag själv ÄLSKAR födelsedagar av alla slag, kvittar vems det är så tycker jag att det är lika härligt.. men Rickard han var inte alls särskilt glad över min fråga och svarade med en deppig min att ne..ja tycker inte om att fira den, vi kan göra något bara för att vi kan när mamma är här, annars gillar jag inte det speciellt.. Varav jag stog med öppen mun, bredde min macka och svor över hur och när fan det hände?! :O Inte alls med, jag trodde verkligen han tyckte det var mysigt, inte i lika grad som mig men ändå... suck..KARLAR! ;) 
 
Det är även en av mina allra finaste vänners födelsedag imorgon. Hon har varit involverad i mitt liv i lite mer än 7 år nu, och varenda dag är jag så evigt tacksam över att våra vägar korsats. Ingen har varit mer öppen, kreativ, påhittig, nyfiken, sprallig och spontan än du under de första åren som vänner, och jäklar i havet vad vi har skrattat, partat, utmanat och haft the time of our lives ihop! Vi har vuxit ihop i händelser, tankar, livsöden och annat som bara gjort oss starkare med varje år som går. 
 
Imorgon fyller de båda 25 år, min fina Rickard och min fina Emelie. Och jag vet att fröken O älskar tårtkalas och födelsedagar som jag, så jag hade gärna kommit över till dig bara för att få fira DIN dag med helt SJUKLIGT goda saker som du alltid fixar med själv. Det jag vet inför imorgon är iallafall att jag och Rickard ska åka med mamma till flygplatsen, äta dunderfrukost (bara för att vi kan tydligen ;) och hänga på dagen tills jag ska jobba klockan fem. :) 
Så härmed vill jag önska det största födelsedagsgrattiset jag kan i år, så GRATTIS och hipp hipp hurraaaaaa på DIN födelsedag Rickard, och DIN födelsedag Emelie!
 
ÄLSKAR ER <3. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Emelie din Emelie säger:

Åwh, sötaste inlägget :$ jag älskar dig min fina underbara och genom snälla vän, Våra 7 år kommer bli många många fler, i slutändan sitter vi som tokiga kärringar och drar rövarhistorier för våra barnbarn, var så säker!

jag får fixa godsaker tills du kommer hem nästa gång my love!
<3 dig kommer jag aldrig svika, never ever in a million years.
Din e.

2013-08-04 | 09:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback