Whoooho

Heeeeej igen!
 
Hur är det med er? Kommer våren hemåt eller vad är det frågan om där borta? :D 
 
Jag har iallafall gått och blivit sjuk, IGEN. Jobbade fredag, lördag & söndag i helgen :D Det var kul och rätt busy alla dagar så vi jobbade på hårt och cashade in lite stålar, vilket är skööööööönt! Så härligt gäng att jobba med, känns verkligen superskönt! Igår innan jobbet var jag på stan och handlade lite grejer, både åt mig själv och till Fredde :) Efter det åkte jag till Hyde park där Kosmopol styrt upp en heldag med KUBB-tävling och vi vart 8 stycken lag, kul att träffa lite nytt folk! :D Fikade gott och spelade, spöade dock inte direkt skiten ur någon som var planen från början, men kul var det! Vid 16 började jag knalla bort mot jobbet och så kom delar av kubb-gänget förbi och sjöng kareoke och drack så det var riktigt trevligt! Ungefär vid 22.30 small det till och vi hade så mkt folk, vilket var kul och gick riktigt bra! :D Kom hem ungefär 03.20 och tog natta. Vaknade med feber, värre hosta och ont i bihålorna så planerna för dagen blev totalt inställda... :( Skulle följt med och firat Ida som fyller år imorgon, kört en riktig utekväll men det ville inte min kropp vara med på. Synd! Tror vi hade haft riktigt kul, Ida är så himla go, så sjukt skönt att träffa någon som är så öppen, glad och social som hon är :)
 
Idag & imorgon kurerar jag mig för hemresan på onsdag morgon. Längtar så himla mycket efter så många av er där hemma! Tyvärr så hade min man varken ork eller lust att hämta upp mig från Arlanda, vilket jag med handen på hjärtat kan säga sved jävligt hårt...så jag kände att det kanske var bäst att inte krångla med någon och bokade tågbiljett...MEN så fick jag ett samtal från min kära mamma idag, som mer än gärna ville åka och hämta mig, trots min biljett, för att vi inte setts på så länge och jag kan inte vara med glad och tacksam mamma, det känns så himla underbart! Det är en äkta förälder det, och jag önskar och hoppas att jag kommer vara lika omtänksam och kärleksfull som dig & pappa när jag får barn, det är något att sträva efter! <3
 
Tänkte att jag ska visa er lite bilder på hur lägenheten ser ut just nu, samt våran kubbturnering i Hyde park. Må gott så länge, snart möts vi igen! :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Evis säger:

aaaa så mysigt krypin ni har!!

2013-04-30 | 15:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback