Trötthet & ELLIOT 7 år!

Hallå hörrni :)
 
I måndags jobbade jag 17 - väldigt sent och när jag kom hem däckade jag direkt i sängen. Igår blev jag liggandes där väldigt länge medan Rickard fixade med sina mail och ringde bolagen som har hand om all vår el, vatten, gas osv. När han var klar studsade jag upp och så tog vi oss ut och promenerade runt i området. Vi letade efter några större affärer så vi vet var det är bäst att handla mat, hittade ett stort Sainsbury's och handlade hem en del godsaker. Solen stekte på igår och trots att det blåste så var det riktigt skönt för numer är vindarna väldit ljumna och sköna! Vi la in påsarna vi handlat och begav oss direkt ut igen för att ta vara på den fina dagen. Sista stoppet innan vi gick hem var för att handla färska jordgubbar, hallon och glass. 
 
När vi kom in satte Rickard igång med en Ceasarsallad som blev helt gudomlig! Efter det plockade vi undan lite sen tittade vi faktiskt bara på Arrow hela kvällen, jag sov till och från i flera timmar... 
 
Imorse när vi vaknade kunde man ju tänka sig att jag skulle vara utvilad, men ack så fel jag hade.. Rickard gjorde sig riktigt stilig för sitt assesment center som han är iväg på idag (håller tummarna att det går bra) och jag märkte INGENTING av att han sprang runt med strykbrädan & strykjärnet, att fönen var på osv. Vaknade till vid kvart över 10 och klev in i duschen vid 11. Känner fortfarande att jag är helt slut, undra om det är för att det är så mycket omställningar som händer just nu? Har iallafall diskat, slängt in en tvätt, dammsugit lite och skypeat :) NU ska jag ta mig ut på en promenad och se om det hjälper mig mot min trötthet!
 
Känner en sån stor saknad hem idag efter min fina fina Elliot som redan är 7 stora år och firar den hemma med sin bästaste mamma vad jag vet, Älskar dig grabben, och skicka en önskelista till mig vettja, här finns det ju en RIKTIGT stor leksaksaffär som jag vet att du skulle älska! <3
 
Puss & Kram!
 

 


 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Det är våren som stormar in och gör en trött! Ät ingen tung mat ;)
Saknar er ❤ låter som nu har hur mysigt som helst! Blir nostalgisk här hemma och tänker tillbaka på Oslo livet! Ni valde ju liiiite coolare stad :)
Love u!

2013-04-17 | 22:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback