Torsdags skoj :)

Hej igen ! :)
 
Igårkväll åkte vi ner till stan och mötte upp Rickards vän Renée och hans kompisar på en bar, var trevligt men vi blev inte så långvariga. Imorse fixade vi frukost och grejade med lite papper och precis när vi skulle ut började det hagla och blixtra, så vi stannade inne en timme till innan vi kunde ta oss ut :) Tog bussen en liten bit men promenerade den största delen ner till Marble Arch genom Hyde park bl.a. Uj så fint det är! Jag drog in på primark och billighets-shoppade lite, svarta skor till jobbet, svarta snygga högklackade då jag inte tog med mig några, hårtofsar, solglasögon och ett linne, för 200 spänn, inte så illa pinkat ;D (obs, jag behöver verkligen skor till jobbet, solglasögon, tofsar och linnet pappa;)) Sen åkte vi hemåt och strosade lite till innan vi fixade kvällsmat och nu blir det snart läggdags :) Hoppas på fint väder imorgon bitti, då blir det en morgonpromenad!
Kraaam! 
  
 

 
 

Kommentarer
Elin säger:

Åh jag älskar dina inlägg. Så mycket bilder! Blir lite kär i dig för att du är så snygg också! ;D Klart att tröttheten kommer av alla nya intryck och omställningen. Det har vi ju lärt oss i skolan om det lilla barnet som möter en ny värld :D 200 var inte illa pinkat nej! Det var du nog ordentligt förtjänt av :)) Ha världens bästa helg och fortsätt skriv! LOVE

2013-04-19 | 14:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback