Onsdag och en vecka kvar till hemgång

OJ vilken dag det var igår! Klarblå himmel där solen strååålade hela dagen och jag ikapp med den. Väcktes av gubbarna som kom med bäddsoffan sen fixade jag frukost, duschade och gick såklart ut och la mig i parken på en bänk och njöt. Rickard kom och mötte upp mig en stund innan han skulle iväg på sin intervju, lite varmt att sitta ute med kostym igår haha! Jag följde med och önskade honom lycka till sen promenerade jag runt i Chiswick som är ett område nära oss, gick in och handlade på Sainsbury´s sen hemåt och lagade käk. Väntade in Rickard och så åkte vi till Laura, Rickards kompis från Glion. Herregud vilken underbar lägenhet hon och hennes vänner hade. Vi köpte med oss en flaska rosé & en prosecco samt två öl och kilade upp och slog oss ner på hennes takterass!! Även Eric som Rickard bodde med under praktiken i Bryssel är i London och bor i lägenheten så vi fyra satt och pratade och mös i kvällssolen. Efter en stund kom Micke från jobbet också och vi avslutade kvällen med att hälsa på Ida & Johan på Kosmopol och lite mat innan vi åkte hem. Suuuupermysig kväll verkligen!
Idag har jag inte gjort något märkvärdigt alls om jag ska vara ärlig, så bjuder på bilder från igår istället ;)
 
Puss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Kristin säger:

Ahmen fräschaste tjejen i hela London, woop! Du ser ut att ha det helt underbart! Du skiner verkligen ikapp med solen <3
Love you!

2013-04-25 | 11:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback