Måndag

 
Tjena! I lördags provjobbade jag på restaurangen för barn, inte min grej alls känner jag. Var inte speciellt kul tyvärr, att gå dit med barn - ja, att jobba där - nej! Efter provpasset var slut sprang jag snabbt runt i lite affärer och sen hem för lunch som brorsan fixat :) Fixade till mig lite och sen direkt vidare för jobb på Kosmo :)) var där till säkert halv fyra minst och det blev en lång natt, men var ganska kul :) åkte hem och igår hade jag och Rickard en återhämtar dag, sov verkligen HELA dagen. Lagom slitna efter mycket intryck, lite sömn och min irriterande hosta som hållt mig vaken alldeles för många timmar.. :)

Nu sitter jag på ett Jobcentral och har just ansökt om National Insurance, så det blir Kirrat och jag får det om två veckor :) solen skiner och det är väldigt skönt ute! Tänkte strosa lite i parken senare. Börjar jobba kl 17 idag igen :) hoppas ni mår bra där hemma! Puss :)
 
 

Kommentarer
Mamzen säger:

Hej - vad fin lägenheter är:) Hoppas ni trivs och att du inte längtar hem för mycket <3.

Nu har vi äntligen fått lite varmare här med o njuter av vårvärmen ....

Puss o kram - Love u <3

2013-04-16 | 12:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback