Karlskoga - London

Hej på er! :)
 
Efter en känslomässig vecka med många tårfyllda farväl och kramar befinner vi oss denna lördag i London. Att riva upp mitt trygga liv, den allra bästa familjen och kretsen med vänner som bara stöttar och ger mig positiv energi var fan så mkt jobbigare än vad jag förväntat mig. Men nu är vi iallafall här, efter en fartfylld fredagsmorgon för mig och pappa till och på Arlanda satt vi tillslut på ett nästan tomt flygplan på väg till Rickard och London. Längst fram i planet var en spyende tjej som antingen var åksjuk eller magsjuk så det första vi gjorde var att halsa en liten flaska whiskey när vi kom fram, livrädda för att bli smittade! Mötte upp Rickard och tog taxi iväg till Notting Hill, där vi käkade lunch på PizzaEast på portobello road, där jag har fått erbjudande att jobba. Ska dit på tisdag eftermiddag så det blir spännande! :)
 
Annars har vi gått en hel del, letat lägenheter som bara den och även tittat på fler alternativa jobb (hotell och bageri bl.a.). Idag, Lördag, vaknade vi upp med klarblå himmel och strålande sol så det var bara att äta frukost och ge sig ut på upptäcksfärd. Har handlat lite, frusen som jag är fick jag inhandla mig en Nike träningströja att slänga på mig och diverse annat smått och gott. Lunchat gott, fikat ännu godare och sist ett besök i svenska kyrkan. Vi fick av ren jäkla tur biljetter till musikalen "The Lion King" som vi hört mycket bra saker om, (går alltid, alltid, ALLTID, att lösa saker med pappa i farten). Så ikväll sätter vi oss och kikar på den, imorgon bjuder vi farsan på fotbollsmatch Chelsea - Sunderland och boendeletandet fortsätter!
 
Hoppas ni mår bra, tack för allt ni gör för oss, hoppas kunna höra av mig snart igen!
 
Kram :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Elin säger:

Perfekt! Bra start och bättre blir det, jag känner det i magen! Kör hårt och hör av dig snart igen :) Kärlek!

2013-04-07 | 23:57:29
Evis säger:

ÄLSKAR bilden på er tre, så fina allihopa!

2013-04-09 | 14:42:26
Monica säger:

Bästa! Har bara 4orsd!: Maria och jag kommer SNART!!!!!!

2013-04-09 | 18:39:00
Maria säger:

Auuu :))) fan va Nice!!!!!

2013-04-09 | 22:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback