Godmorgon! :)

Godmorgon! :D
 
Här är klockan just nu 8.25 och vi har inte sovit mycket... Jag var och provjobbade på Kosmopol igår mellan 17-02.40 cirkus och kom väl hem och somnade vid 03.50, så är lite trött :D Igår var det roligt att jobba, härlig personal och kul ställe så jag hoppas att jag iallafall får jobba lite extra-timmar där som minst :) Arbetsuppgifterna är i princip att hälsa folk välkomna när de kliver in i baren, ta beställningar och mingla :) Rickard ska förresten på ett assesment center på onsdag för intervjuer osv, håller tummarna för att han får någont bra jobberbjudande, så håll tummarna ni med!
 
Vi var även hos en vän till Rickard igår och kollade på lite möbler eftersom vi ska flytta in i lägenheten IDAG :D spännande! Så nu ska vi kliva upp och äta frukost för att bege oss ut på dagens äventyr! Imorgon väntar provjobb på the rainforest cafe och OM jag hinner ska jag med Ida och kolla på fotboll vid 3 innan vi ska jobba igen på Kosmopol :)
 
Ha en härlig fredag där hemma!
Puss
 

Kommentarer
Mamzen säger:

Låter toppen ...... va kuuuuuuul ....

Njut av livet .... goa ni är mina gullefjunisar.. Älskar er från månen o tillbaka <3

2013-04-12 | 12:29:09
Evis säger:

Världens finaste vän!! PUSS va du är bra<3

2013-04-12 | 15:15:11
Maria säger:

hejja hejja hejja! Va kuul med jobb :D

2013-04-12 | 23:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback