Flyttelitflytt-fredag

Egentligen ska jag säga godnatt, har en lång dag framför mig imorgon men vill ju såklaaaart visa hur vår lägenhet ser ut! :D Saknas lite möbler som kommer på måndag el tisdag men detta är resultatet so far ;)
Hade glömt hur mycket man måste handla när man flyttar till helt nytt ställe utan någonting. Men nu har vi bunkrat upp, brorsan och jag med diverse saker som är nödvändiga att ha! :) Nu har jag två superfina hem, ett i Sverige som jag älskar så sjuuuukt mycket, och nu ett här, som jag tror bara kommer växa ännu mer med tiden :) Så enjoy hörrni, nu ska jag sova första natten här! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
emellooooj säger:

Fint fint fint ni kommer ha de. Vill hälsa på :$

2013-04-13 | 19:14:17
Evis säger:

GUUUD va fint verkligen - där kommer ni trivas!! :D

2013-04-13 | 20:59:10
Elin säger:

Oj jag har missat massor här! Vad härligt att läsa och se bilderna! Ser hur fint ut som helst! Kul att då får provjobba så mycket också! :D så glad att du vågade göra detta Jennie! Tänk så mycket du får vara med om medans tiden tickar som vanligt här hemma. Jag saknar dig men vet att vi snart ses igen. Wrooooom! Tusen puss och kram!!

2013-04-14 | 16:18:13
Jonna säger:

Åh va fint! Ser ut som att ni kommer att trivas :)

2013-04-14 | 18:44:46
Kristin säger:

OJ va fint!!! :)) där kommer ni trivas kanon! Ser supermysigt ut <3

2013-04-15 | 22:03:21
Anonym säger:

Har du bestämt dig för vilket jobb? <3
Hur gick det för Rick <3
Önskar jag var 20 igen :)))))
Love lägenheten ser AMAZING UT!!!!!!

2013-04-17 | 22:13:08
Anonym säger:

Har du bestämt dig för vilket jobb? <3
Hur gick det för Rick <3
Önskar jag var 20 igen :)))))
Love lägenheten ser AMAZING UT!!!!!!

2013-04-17 | 22:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback