Fin dag, hemsk natt...

Hej.
 
Min dag igår var fin. Umgicks med Ida från kl 13 till 19 i Shoreditch området där vi käkade lunch, drack kaffe & hängde ute i solen hela dagen. Sista timmarna satte vi oss på en uteservering i den stekheta solen och så kom hennes kille och mötte oss där. Var riktigt trevligt! Tog tunnelbanan från Liverpool street till Shepard´s bush vid 19 och var framme en halvtimme senare. Mötte upp Rickard och Erik för en donk innan jag & Rickard drog in till bion på Westfield köpcentrum, så nice är det där, och bara ca 10 min ifrån oss :D Vi såg IRON MAN 3 och jag var så jävla nöjd, såååååå bra var den haha, de har fått med så mkt komedi den här gången att jag satt och skrattade med ögonen fyllda av tårar! Sjukt bra avslut på en bra dag. Natten var däremot hemsk... på vägen hem kom min hosta & onda hals smygandes tillbaka och har spenderat natten sittandes upp för att jag kvävdes om jag låg ner...så morgonen har jag spenderat i framstupa sidoläge för att kunna andas hyfsat och försöka få lite sömn. Ska vara på jobbet från halv 4 till sent inatt så vill kunna vara någorlunda med iallafall.. wish me luck!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback