Spännande tisdag!!

Alltså igår... Vilken dag! Började morgonen med promenad till gymmet där jag körde bodypump, simning och sen relax i bastun och steamroomet. Därefter tog jag mig ner till Covent Garden och Big Easy där jag käkade lunch med massa av mina kollegor, det vart jag & boysen hahah! Åt och supermätta och promenerade sedan runt upp till Carnabystreet där vi mötte upp Rickard & Cat för eftermiddags-öl :) Efter det gick vi vidare till soho och satte oss för att dricka lite gott... Väl där bestämde vi att vi skulle vara sociala så vi la alla telefoner, face down, i mitten av bordet... Pratade och diskuterade ifall vi skulle ta oss vidare och kika på fotbollsmatchen någonstans i närheten... Mitt under en historia skulle Rickard ta upp telefonen och visa ngt för oss, jag plockade upp min i samma veva och ja, det är jag otroligt tacksam för hahaha! Hade nämligen massa missade samtal och meddelanden från en vän till mig som skrev att han fixat match-biljetter åt mig och Rickard! Hade frågar honom för en månad sedan då han är en rätt bra kontakt och i allra sista sekund hade han lyckats fixa två åt oss! Rickard blev LYRISK och vi sprang ut ur baren för att ta första bästa taxi till Stamford Bridge! Kl var nu 19.46 och matchen hade redan börjat, taxichauffören susade genom halva stan och vi släppte av Martin & Cat i farten för att sedan springa in i en fancy reception på stadion och plocka upp biljetterna! Sprang runt andra halvan för att komma till våran ingång och när vi väl var där... SHIT! Otroligt tacksam och glad för att vi stack dit och det var verkligen ett minne för livet hahah! Platserna var riktigt Nice och stämningen GRYM det var en otroligt skön kväll! Rickard, som dock hejade på Paris, var nog ändå oxå ganska glad över kvällen! :D Gick ner till Kosmopol och hämtade upp folket och stack vidare till Eclipse innan jag åkte hem för att få sova ordentligt... Går nu in på 10 jobbnätter i rad tills mamma, Mummu och Ukki kommer då jag ska få vara heeeelt ledig med dem!!! Längtar! :D 
Nu ska jag till jobbet efter en heldag på stan med min underbara Malin! 

Hoppas ni haft en härlig vecka än så länge, ta hand om er! Puss från ett soligt London! 






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback