Påsk med familjen

Halllooo!

I torsdags var jag sprittig i hela kroppen då vi väntade besök från bästigaste mammi, Mummu och Ukki! :) Tränade, städade det sista och tog mig iväg till jobbet dit dem kom med en taxi runt 6.30 tiden! :D ååååhhå va härligt det var att se dem!!! Sprang ut och kramades och så fick dem komma in på lite drinkar innan Rickard tog med dem hemåt för middag. :) 

Fredagen spenderade vi utomhus i solskenet, tyvärr så blåste det isvindar annars hade det varit perfekt! Tog kensington-gardens, vidare till Hyde park, science-museum, clapham och Ben's canteen där Rickard jobbar och så åt vi riktigt god middag där! Skrattat runt hela dagen och så avslutade vi hemma med ännu mer skratt och film-mys! 

På lördagen åkte vi till notting Hill och portobello road market... FÖR mycket folk då det verkligen bara kryllat av turister i hela stan.. Därefter åkte Rickard och mötte upp pappas kusin och vår tremänning då dem oxå varit här. :) Jag tog med mig familjen och åkte via marble arch, Oxford circus, regent street och picadilly där vi hoppade av och käkade god italiensk lunch! :) fortsatte upp till picadilly igen, där shoppade vi lite och traskade vidare till St James park, big ben & London eye! :) Sååå fint här , älskar verkligen denna stad! Satte oss på tunnelbanan och åkte ut till Tower of London där vi tog lite kaffe & glassfika och kikade över vattnet och tog kort på tower bridge! :) Sedan buss till harrods och därefter vidare till Kosmopol där vi mötte upp killarna efter att den sett Chelsea - Sunderland :) Gick till Goat som ligger ca en minut från Kosmp och åt förjääädra go middag igen hahah :) Vi satte våra kära trötta äldre generationer i en taxi hem ich gick ut och festade natten lång på en lördag, då vi alltid annars jobbar! ;p hahah var lagom trött på söndagen men vi hade allt en mysig dag, återigen med mycket skratt och lite tårar hshaha! :D Gud vad jag älskar dessa människor!! Ni är världens bästa familj ❤️️

Vaknade imorse och kramades hejdå... Tusen tack för våran roliga helg och jag längtar tills jag ser er igen!! Puss och kramar!!































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback