Sorryyyy

Hej på er allihop! 
 
sist jag var här var innan ja skulle fika kanelbulle med Rickard... De blev uppskjutet för länge så vi  tog sjukt sen lunch ist och sen var jag tvungen att gå på möte :p som var värdelöst (ursäkta) men de va inget matnyttigt alls tyvärr... Den fredagen var oxå en kaosfredag på jobbet & usch.. Saker har varit konstiga (det enda positiva var att vi tillslut fick våra kanelbullar, drog igång baket & åt nere i baren ;D ) Men på lördagen var det roligare med hästlängder och vi skrattade väl egentligen bort bekymren jag & tjejerna! ;p Söndagen spenderade jag & Rickard utomhus då det var helt underbart väder!! Mötte upp vänner till honom och sedan åt vi alla middag på The Eagle och körde pub-quiz som oxå sötnosan Malin från Umeå mötte upp oss för :) Skönt avslut på en något knepig helg ;D 
resten av veckan tror jag att jag jobbade en del, hade mkt hemlängtan men mina Goa vänner här gjorde allt så mkt lättare :) 
 
Bull-kalas! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback