Matt..

Hej hej :) 
 
I veckan bytte jag bort mitt onsdags pass med Jennifer då hon har sin vän här på praktik, var därför ledig tisdag-ons kväll. PÅ tisdagen när Rickard kilade till jobbet krängde jag mig upp ur sängen och skulle fixa frukost men kände mig helt och hållet slut överallt, ni vet sån där känsla av matthet i kropp och huvud, var lite öm i kroppen oxå, gjorde ont i skinnet så bestämde mig för att stanna inne och ta det lungt en stund, åt riktigt sen frukost och kollade på Vikings...En stund blev istället hela dagen fram tills klockan 18.20 då jag gick för att möta upp Rickard på Westfield där vi kollade telefon åt honom..Vi gick förbi ett litet italienskt ställe på vägen hemåt från shoppingcentret och vilken höjdare det var! Åt så himla god mat och det var verkligen bara så lyxigt den tisdagen, att sitta och äta god mat och skratta ihop med brorsan.När vi ätit färdigt gick vi vidare till eagle (puben där rickard jobbade förut, som ligger 20 m från vår lägenhet) och träffade en kompis till Rickard och hans familj. Den killen jobbar också inom real estate och det var så dem träffats från början. Jag var fortafrande riktigt seg så drack vatten hela kvällen och pallrade mig hem till sängs vid tio-tiden, började kolla på Now You See Me, fick titta klart på onsdag morgonen men den va riktigt bra! :)
 
Onsdag morgon hade jag riktigt med fart i kroppen så antar att jag behövde min vilodag.. städade, tvättade, fixade mat, kollade runt på lite möbler och ja ni vet, effektiv dag bara. Jag promenerade bortåt Rickards jobb och eftersom han inte var klar gick jag ner och sa Hej till Jennifer, Victor och Johan på Kosmopol. Då skickade freddan, vår chef, och frågade om vi ville hänga med och bowla (långt åt helsike i östra london). När man säger ordet Bowla tänds ett ljus i Rickards ögon och han ville såklart hänka på direkt! Vi hamnade på ett stolichnaya-event (fåordig ibland Freddan så man vet inte riktigt vad man ska förvänta sig..) men det var kul. Det var uppe på ett rooftop och spelet liknade mer Boule än bowling men som sagt, trelivgt och häfitgt gjort. Efter några omgångar spel, nån prov-drink och en sjukt sen Kinamats middag kom vi äntligen hem och jag somnade på direkten. 
 
Torsdag var inge märkvärdig, med undantaget att mamma ringde vilket var så mysigt! Tog en promenad till jobbet, jobbade med Malin och det var sjukt dött så tur det var hon och jag annars hade jag varit så uttråkad haha! 
 
Idag blir det en fika innan vi har möte på jobbet, jag är inte insatt på schemat ikväll av ngn konstig anledning men vore skönt om jag fick jobba istället och spara någon ledig helg-dag tills man verkligen behöver en! :) Vi får se vad som sker.. Hoppas ni får en fin helg hemma, ser riktigt gött ut med alla kanelbullar och soliga fina höstbilder! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                 
                                                                       I miss yoou...:(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback