Helgen :)

Godmorgon! :)
 
i fredags mötte jag upp brudarna igen innan vi jobbade på kvällen. På lördagen mötte jag upp Rickard och vi stack till Roehampton där det var öppet hus på Glion, skolan Rickard gick i Schweiz ! :) var väldigt intressant och så härlig stämning mellan alla Glion-människor man möter, märks att de är som en familj! Vi fick guidad tur runt universitetet och lyssna på lite berättelser från tidigare studenter, och de som studerar nu. Rickard körde ett spontant gäst-inhopp och berättade om sina praktikplatser bl.a. 
 
När vi fått avnjuta fantastisk afternoon-Tea fika så började jag ta fart mot jobbet, bussen stannade långt från jobbet så fick ta en taxi, åkte över prince Albert bridge och kl var ca 19.00 , sååå fint var det! Hela bron är upplyst och jag bara satt och njöt av hur fint en sån enkel grej är!  Väl på jobbet blev det en lagom bra kväll, hemma vid 03.20 
 
Söndagen vaknade vi sent, åkte och träffade Jennifer & Malin på lunch och sen lämnade vi Malin & Rickard för att gå på "personalmöte"...malin fyllde nämligen år igår (Måndags) men jag & Jennifer hade lyckats fixa ledigt åt oss båda så vi hade planerat och fixat ihop en överraskningskväll för lilla födelsedagstjejen :D det blev superlyckat och hon grät lyckotårar!! Vi åt tårta, tapas och dansade ihop!
 
Igår jobbade jag och Rickard hade sin första quiz-night hos oss på Kosmopol! Riktigt bra quiz men tyvärr dåligt med folk men vi hade kul vi som körde.Rickards vänner Jamie & Gemma, även i princip grannar till oss var där vilket var så kul! Idag och imorgon är jag ledig så då ska jag umgås med Rickard. Vad ja ska göra på dagarna är ännu oklart, blir nog en lång promenad idag :) 
hoppas ni haft en bra helg! Är mkt glad och stolt för Freddes skull att KB vann matchen i helgen! :D får fortsätta flytet nu hihi. Kraaam!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback