Framtidsplaner

Godmorgon!
 
Rickard har precis gått iväg till jobbet och skickade mess till mig och sa att det var jättefint & friskt ute så dags att kliva upp! Ville bara låta er få ta del av vår helg med våra älskade och roligaste bästisar! Med det menas att tvillingarna varit här, jajemen, Maria & Monica kom hit med Hanna och Emma och förgyllde London!
 
Efter att ha kommit hem från torsdagens jobb hann jag sova 3h & 30 min innan det var dags att kliva i skor & arbetskläder för att hjälpa till vid Tobacco Dock inför Scandinavian Show som hölls i helgen, en skandinavisk mässa i princip. Vi satte upp det mesta inför helgen och jag hann precis hem emellan, snabbduscha och sticka vidare till mitt skift på Kosmopol! Där visade vi Sverige-matchen mot Österrike och det var smockfullt. Kvällen gick mot sitt slut och när jag kom hem möttes jag ÄNTLIGEN av världens sötaste Maria ståendes pytteliten som hon är i Rickards onepiece! Oooooh va mys det var!! Några trappsteg ner låg vi sedan Jag, Maria, Monica och Rickard på madrasserna på golvet och myste som förr i tiden, mina bästa M&M's. 
 
Vi somnade i konversationerna och 2 timmar senare ringde min klocka för ännu ett pass på Scandinavian Showen där jag sålde kaffe, te och kakor som ett proffs hela förmiddagen! När Rickard bytte av mig efter sitt pass på jobbet stannade jag kvar och hjälpte till i Kaoset ett par timmar till. Vi fick lunch vid 15.20 så då slevade vi i oss mos, köttbullar i gräddsås och lingon på stående fot, sjukt gott!! Måste ge en stor eloge till Malin Och Jennifer som slet som små djur med att langa ut mat på löpande band men ändå lyckas se det roliga i allt!! Way to go! 
 
Åkte med Jennifer in mot stan vid 16, hon vidare mot jobb men jag på marsch till Marble Arch för att möta ett glatt shopping-gäng!;) Tog bussen hem, handlade vindruvor, ost och kex samt smuttade på lite vin och gjorde oss iordning med Rickard som kom hem vid 19. 
 
Sen blev det middag på the Eagle, taxifärd till Kosmopol-Disco Diner-Raffles-Kosmopol-Hem till sängen!! Disci Diner är ett event som min kollega Malins kille fixat med och det var SUPERCOOLT! Hade velat stanna där helst hela kvällen, men men, nästa gång.
 
Rickard stackarn drog sig åter iväg till Jobbet på Scandinavian och jag, Maria & Monica stack iväg till ExCel London för Salon International 2013 vilket var as-ballt! :) Strosade där hela dagen. Mötte upp Rickard vid Westfield där vi åt middag på The Bull. Hanna & Emma hade shoppat under dagen och var på bio när vi skulle äta. Vi drog hem, de packade, vi myste och Maria slängde in lite extensions i mitt hår mellan typ halv 11 till 12! Sen somnade vi och de lämnade oss på natten kl 3 :( :( Vaknade upp i tomrum, Rickard gick & jobbade och jag fick feber så var bara inne och vilade hela dagen. Hittade också en utbildning som ska leda mig till ett framtida yrke jag verkligen vill satsa på!!! Tacka vet jag dessa tvillingar och ödet över livet! Whoooooo, framtiden här kommer jag! ;) 
 
men först, frukost, dusch och en kaffe med Jenfan! Jobb ikväll & Sverige match! 
Glada tisdagskramar från mig :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback